Tapk nariu

Jei norite tapti asociacijos „Kraujas“ nariu, užpildykite žemiau esančią formą. Tapdami bendrijos „Kraujas“ nariu, Jūs gausite pranešimus apie bendrijos veiklas, naujienas ir renginius.







Please leave this field empty.

Seminarai Kaune: dėmesingas įsisąmoninimas ir kūno stiprinimas

RENGINYS ĮVYKO.

Seminaras vyks: Best Western „Santaka“ viešbutyje, „Neries“ salėje, J. Gruodžio g. 21, Kaunas.

Laikas: nuo 10 iki 15 val.

RENGINYS ĮVYKO.

Gegužės 19 d. (šeštadienį) Kaune kviečiame dalyvauti dviejų temų praktiniame seminare „Dėmesingu įsisąmoninimu grįstas onkologinės ligos sukelto streso valdymas” bei „Praktiniai patarimai, kaip padėti savo kūnui sustiprėti“, kuris skirtas onkologinės ligos patirtį turintiems žmonėms – tiek pacientams, tiek jų artimiesiems.

10 val. „Dėmesingu įsisąmoninimu grįstas onkologinės ligos sukelto streso valdymas“. 

Mindfulness-based stress reduction (MBSR; įsisąmoninimu pagrįstas streso valdymas) pradininkas – Jon Kabat-Zinn (1979, 1990), dirbęs Masačiūsetso universetete (JAV). Jis sugebėjo pasinaudoti senųjų dėmesingo įsisąmonimo (mindfulness) praktikų patirtimi ir sukurti struktūruotą, visiems prieinamą ir šiuo metu vyraujančią programą skirtą žmonių, kenčiančių lėtinius skausmus ar sergančių kitomis ligomis ar sutrikimais, būklei ir gyvenimo gerinti. Vėliau šis metodas buvo pritaikytas vis naujoms klientų grupėms. Pati „mindfulness“ kaip dėmesingo įsisąmoninimo sąvoka buvo rekonceptualizuota, kitaip suvokta ir pateikta. Ji pradėta naudoti medicininiams tikslams kaip grupinė praktika, atskirta nuo bet kokios religijos, mokomoji ir turinti stiprų psichoterapinį potencialą bei padedanti susitvarkyti su modernaus gyvenimo iššūkiais.

Įsisąmoninimu pagrįsto streso valdymo (MBSR) tikslas – per struktūriškai atliekamas pratybas, natūraliai įdiegti į kasdieninį žmogaus gyvenimą didesnį adaptyvumą ir funkcionalumą suteikiančius ir lavinančius įgūdžius. MBSR metodikos milžinišku greičiu išplito JAV, Europoje ir pasaulyje ir jų efektyvumas buvo įrodytas daugelio sutrikimų atvejais ir įvairiuose kontekstuose (ligoninėse, kalėjimuose, mažą išsilavinimą turintiems ir mažas pajamas gaunantiems žmonėms, didelėse įmonėse ir korporacijose, mokyklose ir t.t.).

Nors dėmesingas įsisąmoninimas savo esme ir savo tikslais yra labai paprastas, jo praktika yra gana sudėtinga, nes praktikuojančiajam reikia nuolat atsigręžti į dabartinį momentą ir jame būti, kad ir kas tuo metu vyksta, o mes sudėtingų ar diskomfortą keliančių patirčių instinktyviai vengiame.

MBSR programos kertinis akmuo yra dėmesingo įsisąmoninimo mokymas ir formali praktika siekiant padidinti žmogaus atsparumą stresinėms ir diskomfortą ar skausmą keliančioms patirtims bei pagerinti bendrą funkcionavimą.

MBSR lavinami įgūdžiai:

  • Dėmesio koncentravimas.
  • Minčių, emocijų, jausmų ir kūno pojūčių įsisąmoninimas.
  • Buvimas „čia ir dabar“.
  • Decentracija (žvilgsnis iš šalies).
  • Atvirumas išgyvenimams.
  • Buvimas kaip alternatyva darymui, tikslo siekimui ir pan.
  • Dėmesio sutelkimas į kūno siunčiamus signalus.
  • Neprisirišimas prie kylančių minčių ar jausmų, jų „paleidimas“.

Kas vyksta susitikimo metu?

  • Minčių ir nuostatų keitimas tokiomis, kurios padeda sukurti teigiamas emocijas.
  • Sąmoningumo, savitvardos stiprinimas, atliekant dėmesingumo pratimus (valgymo, kvėpavimo, judesio, kasdienės meditacijos, minčių, jausmų ir  kūno pojūčių stebėjimas).
  • Įpročių, neigiamų patirčių, įsitikinimų įvardijimas, psichologinės įžvalgos, „programų perkrovimas“.
  • Naudingų įpročių treniruotės.
  • Motyvacija ir savimotyvacija.
  • Savidrausmė.

Kokia nauda dalyviams?

  • Sužinosite daugiau apie Mindfulness techniką ir galimybes savarankiškai studijuoti šį procesą.
  • Sužinosite kaip save valdyti įvairiausiose situacijose.
  • Sužinosite kaip užmegzti kontaktą su savimi, kuris padeda valdyti savo vidinius procesus.
  • Sustiprės atsparumas stresams.
  • Susipažinsite, kaip galima išmokti susitvarkyti su nemaloniais jausmais, emocijomis.
  • Atrasite malonumus, kurių iki šiol sau neleidote.

Seminarą ves psichologė, gestaltinio psichoterapinio metodo, kūrybinio mąstymo, streso ir konfliktų valdymo, karjeros projektavimo specialistė Nida Gruodienė.

12:30 val. „Praktiniai patarimai, kaip padėti savo kūnui sustiprėti“.

Informacijos apie fizinį aktyvumą, sergant onkologine liga, galima rasti įvairios. Neretai pateikiama informacija tampa dviprasmiškai suprantama ir klaidinančia, todėl sunkią ligą įveikę arba besigydantys pacientai pradeda vengti judėjimo, išsivysto judesio baimė. Seminare kineziterapeutė  Odeta Vaičiulytė papasakos, kas yra fizinis aktyvumas, kokia yra fizinio aktyvumo nauda apskirtai – tiek sveikam, tiek onkologine liga sergančiam žmogui, koks fizinis aktyvumas yra rekomenduojamas sergant onkologine liga. Seminare aptarsime ne tik teorinę fizinio aktyvumo naudą bei koks judėjimas ar mankštų programa yra efektyviausia, bet ir su kineziterapeute išmėginsite nesudėtingų pratimų, kuriuos galėsite atlikti namuose.

Seminarą ves kineziterapeutė Odeta Vaičiulytė.

Seminaro dalyvių prašome būti apsirengus judesių nevaržančią aprangą.

* * * * * * * * *

Seminaras vyks: Best Western „Santaka“ viešbutyje, „Neries“ salėje, J. Gruodžio g. 21, Kaunas.

Laikas: nuo 10 iki 15 val.

Dalyvavimas seminare NEMOKAMAS! Laukiame Jūsų!

Seminarą organizuoja asociacija „Kraujas“. Seminarą finansuoja Neįgaliųjų reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bei UAB „Johnson & Johnson“.

 

Užsisakyk naujienlaiškį

Partneriai